Spanac cu ou - diversificare


Am inceput diversificarea de aproape 9 luni si pe zi ce trece e tot mai greu sa gasesc idei noi pt masa de pranz. Am marele avantaj ca pana acum bebe nu a refuzat nimic din ce i-am oferit, insa imi doresc sa ii adaug mereu in meniu arome si gusturi noi.

Spanac i-am dat prima data pe la 9 luni si mereu l-a acceptat. Am incercat sa ii adaug in mancare si alte legume verzi si se pare ca e multumit. Cu galbenusul de ou era invatat de mult, iar de cateva saptamani, cam de la 12 luni, am inceput sa ii pun si albus, treptat. 

O masa de pranz clasica la noi este spanacul cu ou. Cand nu ajung sa cumpar baby spanac, folosesc si spanac pus de mine la congelator. Iar oua daca nu aveti de la tara (fiindca nici eu nu am mereu) este bine sa cumparati unele cat mai proaspete si de calitate.

In rest, pe langa spanac si ou va puteti alege celelalte legume din mancare dupa placul celui mic. In general, in mancaruruile astea care ii plac mult, profit si ii adaug mereu ingrediente noi, dar in cantitati mici sa vedem cum reactioneaza. I-am pus de curand cateva frunze de valeriana, dar de obicei adaug alte legume verzi: broccoli, fasole verde, avocado, etc.

Portii: 2
Timp de preparare: 20 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 2 oua proaspete, 150 g spanac, 1 morcov, 1/2 dovlecel, 1/2 pastarnac, 1/2 ardei kapia, 1 felie avocado, 2 rosii cherry decojite, 2 lingurite ulei de masline extravirgin, optional un praf de sare;
Legumele decojite si taiate bucati se pun la fiert (sau in steamer) pana devin moi. In steamer eu le las 15 minute.

Ouale se fierb aprox. 10 minute, se racesc si se scoate galbenusul. Eu am adaugat un ou intreg si un galbenus.

Se amesteca cu legumele fierte, ulei de masline extravirgin si optional, pt copiii peste 1 an se pune un praf de sare.

Se adauga o parte din apa in care au fiert legumele si se mixeaza totul fin.


Pofta buna piticei!

0 Response to "Spanac cu ou - diversificare"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.