10 retete usoare cu cartofi


Cartoful e un ingredient de baza in majoritatea bucatariilor, fiind ieftin, usor de gatit, gustos si hranitor. Cred ca si cel mai "nepriceput" intr-ale bucatariei reuseste sa gateasca o reteta care contine cartofi, fie ei fierti, prajiti, copti. Majoritatea prefera cartofii prajiti, urmati de piure, ciorba de cartofi, tocana de cartofi, musaca, etc.

Eu nu fac prea des ciorba de cartofi sau tocana, dar fac destul de des piure, cartofi prajiti sau cartofi taranesti. Imi place sa improvizez si sa fac uneori retete diferite, mai ales ca e un aliment banal si se poate combina usor cu alte ingrediente care sa il puna in valoare.

Preferatii mei sunt cartofii copti umpluti cu diverse combinatii de ingrediente. Imi place foarte mult musacaua si ador cartofii cu branza la cuptor. Sunt delicioase chiftelutele de cartofi sau crochetele. Iar la desert nu refuz galustele cu prune sau visine. 

Am facut un top cu cele mai usoare si gustoase retete cu cartofi pe care le-am preparat pana acum si vreau sa va ofer si voua inspiratie pentru zilele lungi de iarna care urmeaza. 

10 retete usoare cu cartofi

Găluşte cu visine

Pofta buna si spor la bucatarit!

2 Response to "10 retete usoare cu cartofi"

  1. Evelyn says:

    Cartofi cu branza de burduf am facut si eu, dupa reteta ta! Eu ador orice reteta cu cartofi, dar din pacate sotul meu nu e mare fan.

    Danutza says:

    Cartofii sunt usor de gatit si mie imi place ca poti face cam orice din ei :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.