Salata cu branza de capra si rosii cherry



O salata foarte simpla si usoara, de vara!

Cu branza cremoasa de capra si legume proaspete. Am ales branza de capra cu verdeturi de la Delaco. Merge foarte bine in salata si telemeaua sau Miezul de lapte, insa cea de capra este foarte cremoasa si fina, mi-a placut foarte tare in salata.

Am folosit:
  • 1 salata verde, 1 legatura ceapa verde, 10 - 15 rosii cherry, 1 cutie branza de capra cu verdeturi.
  • Dressing: 5 linguri ulei de masline, sucul de la o lamaie, sare, piper.

Salata se spala, se scurge bine de apa si se taie sau se rupe, dupa preferinta. Se aseaza in bol.

Peste ea se pune ceapa verde, la fel bine spalata si taiata, rosiile cherry (mai are rost sa va spun bine spalate si fara cotoare :D ) taiate pe jumatate si branzica de capra taiata si ea felii si jumatati de felii :)

Se asezoneaza dupa gust cu dressing preparat din ulei de masline, sucul de la o lamaie, sare si piper.

Noi am servit cu paine coapta.

Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Salata cu branza de capra si rosii cherry"

  1. adnia says:

    una din preferatele mele! te pup!

    Bun si sanatoasa ! Eu tocmai am taiat salata din gradina, ca sa fac la cina. Deci... salata in fiecare zi...
    Pupici si o duminica placuta in continuare !

    Danutza says:

    Adnia, si a mea! Pup :*

    Danutza says:

    Daniela, vara salata zilnic la cel putin una din mese :)

    Pupici si tie la fel:*

    Cristina says:

    Doar salate mananc de la o vreme, asa ca salata ta mi-ar pica tare bine!

    Danutza says:

    Cristina, te invit la masa :)

    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.