Platou aperitive


Azi va aduc un platou cu aperitive, bune atat in zilele de sarbatoare, dar si in alte zile in care ne simtim mai lenesi si vrem ceva mai rapid. O gustare!

Noi am avut pe platou drob de pui si porc, insa merge foarte bine si un chec de carne cu verdeturi.

Am avut de asemenea tartine de castravete cu branza si somon afumat, preferatele mele. Le ador pe un platou cu aperitive fiindca spre deosebire de mezeluri sunt foarte usoare si racoritoare.

Am avut ceapa si salata verde (de sezon), ardei kapia si cascaval afumat.

Desigur un platou ce acest gen se poate completa cu masline, rosii, ridichi, branzeturi si mezeluri dupa placul fiecaruia. Noi am servit separat salata capresse cu mozarella si rosii, plus maslinele.

Drobul/ checul de carne este consistent si suficient, nu mai aveti nevoie de altceva din comert si e mult mai bun facut in casa cu ingrediente proaspete.

De Paste, musai si ceva oua fierte (oua rosii) sau daca mai aveti rabdare, oua umplute.

Simplu si rapid (mai putin drobul, care necesita ceva mai mult timp)! In sezonul cald trebuie sa profitam de cat mai multe legume si sa le consumam in stare proaspata.


2 Response to "Platou aperitive"

  1. Foarte bine arata!!

    Danutza says:

    Multumesc Denisa! Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.