Un premiu dulce


Draga mea Stefy a vrut sa-mi faca un cadou dulce si mi-a oferit un premiu (Super sweet blogging award). Iti multumesc mult, draga mea!

L-am primit cu mare drag, insotit de cateva intrebari "Super Sweet" :)

1. Prajituri sau tort?

Tort.

2. Ciocolata sau vanilie?

Ciocolata.

3. Care este gustarea dulce favorita?

Nu sunt pretentioasa, cam orice desert rapid si gustos. Pe primul loc sunt amandinele, eclerele, panna cotta si tortul cu cioco.

4. Cand aveti mai multa pofta de ceva dulce?

De obicei seara (moartea siluetei), dar mai am pofta uneori chiar si dimineata :)

5. Daca ati avea o porecla dulce care ar fi aceea?

Cookie ... asta pentru ca sunt mai micuta asa ca un fursec :))

La final trebuie sa premiez 13 bloguri, dar pt ca 13 e nr cu ghinion, il ofer cu mare drag tuturor celor care imi trec pragul, cu multumiri fiindca sunteti mereu alaturi de mine.


O seara minunata va doresc si inca o data multumiri Stefy pt premiul dulce!

8 Response to "Un premiu dulce"

  1. Unknown says:

    Super, felicitari pentru premiu!!!

    Danutza says:

    Multumesc! Il ofer mai departe cu mare drag :*

    Haplea says:

    Felicitari pt premiu!!!

    Felicitari si multumim ca te-ai gandit la noi! Pupici!

    adnia says:

    ce premiu frumos! sa-l stapanesti sanatoasa!

    Danutza says:

    Teo, Adnia multumesc! Pupici :*

    Felicitari pentru premiu ! E foarte frumos !

    Danutza says:

    Multumesc :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.