Ce gătim când stăm acasa

By http://retetegg.blogspot.ro

Am intrat în a 4 a săptămână de când stăm acasă și cu siguranță cel mai mult timp l-am petrecut în bucătărie.

Am gătit mai mult decât o făceam de obicei fiindcă suntem cu toții în jurul mesei, la toate cele 3 mese ale zilei. Am incercat sa fac un meniu astfel încât să nu ne plictisim de aceleași feluri de mâncare, dar sa nici nu ieșim prea des pentru a cumpăra ingrediente.

Mai jos va propun câteva rețete gustoase de mâncare, pe care sa le preparati cat stați acasă și aveți nevoie de idei:

Din meniu nu ne lipsesc nici deserturile, fiindcă mereu vrem o gustare dulce intre mese.

Am ales retete simple, clasice, cu ce avem prin cămara. Drojdie nu am găsit de câteva săptămâni, dar sunt multe deserturi care se pot face și cu praf de copt, așa că am ales aceasta variantă.

Am făcut gogoși cu lingura, tarta cu mere, clătite și papanași. In lipsa drojdiei, am făcut papanașii din gogoși cu lingura, scăldate apoi în smântână cremoasă și gem de vișine.

Mai jos va las o selecție de deserturi care se prepara ușor și rapid, fara drojdie, desigur:)


Spor la bucatarit! Stay safe si totul va fi bine!

0 Response to "Ce gătim când stăm acasa"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.