La multi ani, dragul meu!

By http://retetegg.blogspot.ro/

Astazi este ziua iubitului meu si nu se putea sa treaca asa oricum fara sa fie insotita de urari si de multe prajituri :)

Dragul meu, iti doresc sa fii mereu asa cum esti astazi si sa avem parte numai de bucurii.

                                                                Te iubesc!

Am sarbatorit sambata in familie, mai sarbatorim si azi in doi (el sarbatoreste si la serviciu).

Tortul de acasa l-ati vazut deja, iar azi va arat cateva din bunatatile pregatite pt colegii de serviciu. 

Am muncit o zi intrega ca totul sa fie ok, dar merita din plin fiindca sunt dulciuri 100% facute in casa, cu ingrediente proaspete si de calitate.

Retetele urmeaza saptamana aceasta de blog, asa ca va astept sa le descoperiti :)


12 Response to "La multi ani, dragul meu!"

  1. Simona says:

    La Multi Ani, iubitului tau!!! Sa fi-ti fericiti, sanatosi si sa va iubiti mereu la fel de mult!!
    Dulciurile sunt absolut delicioase... ma servesc si eu cu cate una din fiecare :)

    Danutza says:

    Multumim mult Simona! :*

    Serveste din fiecare, cate doresti :)

    Dana C says:

    La multi ani iubitului tau!!!! delicioase dulciurile tale, peste 2 zile imi sarbatoresc si eu sotul, asa ca tot cam o zi o sa-mi ia si mie :D te pup :*

    Danutza says:

    Multumesc mult Danutza!

    La multi ani si sotului tau! Pana la urma pt ei merita sa stam si-o zi in bucatarie :D

    Pupici!

    Humm... J'adore tout ils sont parfait!
    Bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous :*

    Numai bunatati ai pregatit.Inca o data LA MULTI ANI!
    Pupici!

    Danutza says:

    Daa, toate au fost delicioase! Multumesc! Pupici :*

    La multi ani iubitului si sa fiti fericiti!

    Danutza says:

    Multumim mult!! :*

    Unknown says:

    Ce tort frumos!! La multi ani iubitului, sa fiti fericiti impreuna!

    Danutza says:

    Multumim frumos! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.