Salata de creveti cu migdale


Crevetii, care pana acum vreo 3 ani nu-mi erau deloc prieteni si abia ii gustam prin cate un preparat, au devenit in ultima vreme primii in topul preferintelor mele culinare. De cand am inceput sa gasesc prin magazine si proaspeti nu doar congelati suntem parca si mai buni prieteni :D

Plus ca deja am inceput sa am experienta si la preparare, la curatare si la asezonare. 

Cel mai mult imi plac in salate, langa un mix crocant de 2-3 salate, rucola, ceva legume fresh si musai fructe uscate :) Cam asa mi-a venit si ideea cu migdalele, adica erau in casa, erau din migdalul nostru de la tara si erau fix ce mai lipsea intr-o salata buuna cu creveti :D

Am folosit:
  • 300-350 g creveti prefierti nedecorticati, 1 punga mix de salata (salata verde, salata rosie, rucola, morcov etc), 50-70 g migdale, 2 rosii, 1 ardei rosu, 2 cepe micute, 2 linguri ulei de masline, sare de mare, piper mozaic proaspat rasnit, fulgi de chilli, oregano, 1/4 lingurita pudra de curry, cateva felii de lamaie.
Este prima data cand iau crevetii intregi, adica cu tot cu cap, ochi, mustati etc :)) A fost o mega distractie cand ne-am apucat sa-i curatam. (eu si logodnicul meu)

Treaba de fapt sta foarte simplu: le rupem capul si-l indepartam, apoi cu un cutit ii crestam pe burta de-l lungul. Desfacem invelisul tare pana aproape de coada, iar coditele nu le indepartam.

Ii mai spalam in apa rece de vreo 2 ori, apoi ii lasam sa se scurga.

Intr-o tigaie punem uleiul de masline, condimentele si cand se incinde bine punem si crevetii. Ii gatim doar cateva minute cat sa devina aurii si putin crocanti in exterior.

Migdalele le-am pus intr-o tigaie si le-am copt cateva minute. Daca le cumparati gata ambalate si coapte, sariti peste pasul asta :)

Am pus mixul de salata in farfurie, am continuat cu felii de rosii, bucati de ardei, ceapa taiata in sferturi, crevetii si migdalele.

Asezonam cu sare, si piper, iar dupa gust ulei de masline, otet balsamic sau zeama de lamaie.

Servim cu felii de lamaie.

Este o reteta foarte simpla si rapida, iar costurile nu sunt chiar asa mari cum ati crede, mai ales ca din cantitatile mentionate obtinem 2 portii mari de salata :)

Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Salata de creveti cu migdale"

  1. Cristina says:

    Imi plac crevetii foarte mult!

    Danutza says:

    Si mie :P

    Stefy says:

    Azi m-am gandit la tine. Sa ai parte de o zi minunata!
    http://stefyharnicutza.blogspot.ro/2013/11/prajitura-cu-branza-si-jeleu.html

    Danutza says:

    Ce mult ma bucur ca ai incercat-o, ti-a iesit super bine :)

    Te pup cu drag :*

    Haplea says:

    Foarte buna aceasta salata!!!

    Danutza says:

    Multumesc!
    Chiar a fost :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.