Reteta lunilor august/septembrie pe ReteteGG


Am incheiat si sondajul pentru lunile august/ septembrie. Luna aceasta am facut sondaj pentru cele 2 luni fiindca am fost cam lenesa in perioada vacantei si am gatit mai putin, am postat mai putin. Asa ca au fost si mai putine retete pe blog. Putine, dar bune!! :)

Va multumesc pentru voturi si implicare, impreuna am reusit sa alegem si de aceasta data reteta preferata!

 
Asadar, pentru lunile august/ septembrie 2012 rezultatele votului sunt urmatoarele:


Locul I: Pui cu conopida cu 24% din voturi

Locul II: Prajitura cu struguri si nuci cu 19% din voturi

Locul III: Porumb copt cu 14% din voturi



Va astept in continuare pe blog sa va delectati cu bunatati si la vot luna urmatoare!
 



0 Response to "Reteta lunilor august/septembrie pe ReteteGG"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.