Tocanita de ciuperci pleurotus cu pui


Ce mult imi place tocanita de ciuperci, asa de mult ca as face zilnic :) De obicei o prepar fara carne si folosesc ciuperci champignon fiindca se gasesc prin toate magazinele.

Am vrut sa incerc si altceva, asa ca am cumparat ciuperci pleurotus, mari si carnoase. Atat de bune incat nici nu mai era nevoie de carnita, dar am pus totusi (la cerere) putin piept de pui. A iesit o tocanita excelenta, sa te lingi pe degete! :P

Portii: 4
Timp de preparare: 60 min
Dificultate: usor
 
Am folosit:
  • 500 g ciuperci pleurotus, 300 g piept de pui, 1 ceapa, 2-3 catei de usturoi, 150 g pasta de tomate, 2 linguri faina, 3 linguri ulei, sare, piper, boia dulce, marar.
Ciupercile se spala bine si se taie bucati. La fel si pieptul de pui.

Ceapa se toaca marunt si se pune la calit in ulei. Cand incepe sa devina aurie se adauga carnea de pui si se lasa 2-3 minute.

Se adauga ciupercile, 1 pahar cu apa si condimentele. Se acopera cu capac si se lasa 30-35 de minute la foc mediu. 

Se pun apoi usturoiul tocat marunt, pasta de tomate si faina dizolvata in putina apa.

Se lasa inca 10 minute pe foc, fara sa mai acoperim vasul cu capac.

La final se pune mararul tocat.

Se serveste cu mamaliguta! Pofta buna!

0 Response to "Tocanita de ciuperci pleurotus cu pui"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.