Muraturi cu gutui si struguri

By http://retetegg.blogspot.ro/

In fiecare toamna testez ceva nou cand vine vorba de muraturi. Imi plac foarte mult si le consum cu placere langa numeroase feluri de mancare, asa ca incerc sa prepar cat mai multe. Si sa combin fructe si legume, fiindca gustul dulce-acrisor e cel mai bun :)

Strugurii murati nu mai sunt o noutate fiindca ii prepar de cativa ani, iar in acest an am adaugat un alt fruct de toamna, foarte parfumat si bun: gutuia. Am avut multe gutui aduse de la tara asa ca am profitat de ocazie si mi-am pus cateva borcane de muraturi cu legume si gutui. 

Am folosit:
  • conopida, varza alba, sfecla rosie, morcovi, castraveti, gutui, struguri, apa, sare grunjoasa (2 linguri la 1 litru de apa), boabe de mustar, de piper, marar uscat
Legumele si fructele se spala bine, se taie in bucati mai mici si se aseaza in borcane. 

Se pun printre ele boabe de mustar si de piper, iar deasupra crengute de marar.

Se prepara saramura si se pune in borcane.

Se pun capacele si se depoziteaza muraturile in camara. 

0 Response to "Muraturi cu gutui si struguri"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.