Meniul zilei - Marti

Este marti, a doua zi din saptamana, o noua provocare in bucatarie :)

Pentru cei lipsiti de inspiratie, in pana de idei sau in cautare de ceva nou, am creat un meniu al zilei de marti in 3 variante, pe gustul tuturor.


Varianta I



Varianta II



Varianta III

8 Response to "Meniul zilei - Marti"

  1. Simona says:

    Delicios arata totul!!

    Danutza says:

    Multumesc :*

    Haplea says:

    Foarte bune variantele propuse de tine!

    Danutza says:

    Ma bucur ca iti plac ;)

    Unknown says:

    Super idei!! Un meniu complet!

    Danutza says:

    Multumesc draga mea :*

    dobre zaira says:

    super ideea de meniu pe zile si eu am dar scris pe agenda.Felicitari!

    Danutza says:

    Multumesc! Mi se pare mai practic pe zile ... in caz ca ramanem fara idei :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.