Pește pane


Unul din modurile preferate de a prepara pestele este pane. Imi place foarte mult, iar reteta dupa care am preparat peste pane de aceasta data este minunata!

Nu m-am gandit pana acum ca un preparat asa de simplu poate sa devina asa de bun cu doar cateva trucuri mici. M-am inspirat din revista Libertatea si am folosit pentru ultima parte a crustei biscuiti sarati. Un singur cuvant: delicios! :)

Portii: 4
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 4 fileuri peste (merluciu am ales eu), 2 oua, 3-4 linguri faina, 150-180 g biscuiti sarati (Tuc), sare roz, piper alb, 1 lamaie, 1/4 lingurita pudra ghimbir, ulei sau unt pentru prajit.
Fileurile de peste se sterg usor cu un servetel pentru a elimina apa. Se condimentaza cu piper alb, pudra de ghimbir si sare roz.

Intr-o farfurie adanca se bat ouale impreuna cu putina coaja de lamaie si un praf de sare.

Intr-o farfurie intinsa se pune faina, iar in alta farfurie biscuitii macinati.

Fiecare bucata pe peste se trece prin faina, ou si biscuiti si se pune la prajit in ulei incins. Se scoate pe un servetel, pentru a elimina excesul de ulei.

Pestele pane se serveste cu garnituri la alegere. Eu am preferat cartofii prajiti, sosul de usturoi si am stropit pestele cu multa zeama de lamaie.

Pofta buna!

2 Response to "Pește pane"

  1. Danutzaaaaa,sunt fan peste iar tu m-ai omorat cu asa ceva!!
    Pup draga mea si sa mai faci!

    Danutza says:

    Este foarte bun pestele pane, voi face cu siguranta cat mai curand ;) Te invit la masa!!

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.