Sandvisuri rapide


Zilele acestea sunt pe fuga si nu am timp sa stau in bucatarie pentru fiecare masa a zilei, asa ca uneori mai pregatesc si mese usoare, sandvisuri rapide si gustoase, salate, etc.

Sandvisurile merg foarte bine pe canicula asta cand nu mai vrem sa stam mult pe langa aragaz. Pentru ele am folosit branzeturi Delaco, mai exact branza de capra, in varianta natur si cu verdeturi si branzica Miez de Lapte.

Am folosit:
  • 6 felii paine toast (de secara), 2-3 felii branza de capra natur/cu verdeturi, 2 -3 felii Miez de Lapte cu sare/ natur, cateva frunze de salata, 3-4 rosii cherry, pate de pui, sare, chilli.

Am copt feliile de paine pe tigaia pentru clatite, cate un minut pe fiecare parte.

Pe unele le-am uns cu pate de pui, pe altele le-am lasat simple. Am pus frunze de salata verde, rosii cherry taiate si branzeturile.

Am presarat putina sare si putin chilli.

Am servit repejor, alaturi de un pahar cu iaurt de baut rece:)


Pofta buna si gatiti cu spor, usor si rapid in perioada aceasta foarte calduroasa!

0 Response to "Sandvisuri rapide"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.