Retete cu varza


Varza este un ingredient de baza pentru multe mancaruri romanesti, savuroase si apreciate probabil de noi toti. Este ideala fiindca se consuma atat cruda cat si murata, ceea ce ne permite sa o folosim de la salate pana la sarmalute.

Eu ador varza cruda, dar parca si mai tare ador varza murata ... chiar si negatita o consum uneori :))

Desi probabil stiti cu totii retete diverse cu varza, vreau sa va mai ofer si eu cateva idei!


Retete cu varza


Si la final o poza care m-a amuzat foarte tare...si are legatura cu ..varza :))

4 Response to "Retete cu varza"

  1. Adnia says:

    ador varza, asa ca postarea asta vine la fix pt mine!

    Danutza says:

    Adnia, tare mult ma bucur :) Pup!

    Cristina says:

    Am de unde alege... Chiar ma gandeam sa fac o varza zilele acestea.

    Danutza says:

    Cristina, si eu tot asa am conceput lista, cautand o reteta de varza sa fac zilele astea :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.