Retete cu mazare/ fasole

By http://retetegg.blogspot.ro/

Astazi am pentru voi retete cu mazare si fasole. La noi in casa eu sunt cea care consuma cel mai des mazare sau fasole, ceilalti mai rar:)

Mie imi plac in egala masura si mazarea si fasolea, iar pe viitor intentionez sa incerc si linte (n-am mancat pana acum).

Mai jos aveti o lista cu bunatatile pe care le-am pregatit eu de-a lungul timpului cu fasole si mazare.

Retete cu mazare/ fasole

4 Response to "Retete cu mazare/ fasole"

  1. Unknown says:

    Ce de retete, ce fain ca le prezinti asa, sa ai de unde alege! Pupici!

    Cand esti flamand si vezi atatea bunatati,mori de pofta.Pup!

    Danutza says:

    Poliana, eu tare imi doream intotdeauna sa gasesc in cartile de bucate retetele asa dupa ingrediente, dar de obicei sunt sortate doar alfabetic.
    Asa ca acum, cand am blog, mi le pot organiza sa-mi fie mai usor sa ma decid:D Si sa le fie usor si cititorilor :)

    Pupici:*:*

    Danutza says:

    Mihaela, eu cand sunt infometata nici nu deschid blogul ca e prea mare pofta:)) Cateodata ma gandesc totusi ca eu am facut retetele astea candva si acum chiar poftesc la ele si pare chiar haios:) ca sa nu mai spun cand vad la voi bunatati cum poftesc ...

    Pupici:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.