Julia Child

By http://retetegg.blogspot.ro/

Google o omagiaza astazi pe celebra Julia Child, un bucatar profesionist american, autor si vedeta de televiziune.

Probabil ca foarte multi au auzit despre ea sau au ajuns sa o cunoasca  prin intermediul filmului "Julie and Julia", un film pe care l-am vazut deja de 2 ori si de care nu m-as satura niciodata, avand in vedere interpretarea exceptionala a celebrei Meryl Streep.

Daca nu ati reusit sa-l vedeti pana acum intrati aici - http://www.imdb.com/title/tt1135503/ pentru mai multe detalii despre film.

Cat despre Julia Child, Wikipedia ne spune asa:

"Julia Child, nascuta la 15 august 1912, Pasadena, California – d. 13 august 2004, Montecito, California) a fost un bucătar profesionist american, autor și vedetă de televiziune. 

Este probabil cel mai cunoscută pentru că a prezentat bucătăria franceză publicului american prin cartea sa de gătit Mastering the Art of French Cooking (debut) și prin câteva programe de televiziune, cel mai notabil fiind The French Chef, care a avut premiera în 1963 la WGBH-TV.

În 1996, TV Guide a clasificat-o ca fiind pe locul 46 din lista celor mai bune 50 de vedete TV din toate timpurile."



4 Response to "Julia Child"

  1. Unknown says:

    Da, am vazut filmul, mi-a placut foarte mult povestea, e de admirat o femeie ca Julia!

    Ce frumos ca te-ai gandit Danutza la ea! Felicitari!

    Danutza says:

    Asa-i Poliana! Tare mult mi-ar placea sa fac macar 20% din tot ce-a facut ea de-a lungul vietii :)

    Danutza says:

    Diana, google mi-a amintit de ea si m-am gandit ca merita din plin un articol pe blog :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.