Retete culinare cu cartofi

By http://retetegg.blogspot.ro

Cartoful este probabil cea mai cunoscuta leguma si cel mai folosit ingredient in retetele noastre. Eu il consum in diverse combinatii si niciodata nu ma satur de el, in plus, are avantajul ca este si foarte ieftin si la indemana.

Il folosesc in salate, ca aperitiv, fel principal, in supe si chiar ca desert ... prefer atat cartofii noi cat si cei vechi, dar mai ales cartofii dulci.

Astazi va ofer retete culinare ce contin cartofi si sper sa va inspire si pe voi sa-i gatiti in fel si chip :)

Retete culinare cu cartofi 

18 Response to "Retete culinare cu cartofi"

  1. Adevarul este ca orice mancare cu cartof este delicioasa!Favoritii fiica-mii:)

    mirela says:

    M,,,da,carofii,preferatii mei,,,,,daca nu mananc intr-o zi,parca imi este tot foame,,,,pupppp1!!!

    Danutza says:

    Teo, de mici am fost invatati sa papam cartofi, deja devin o obisnuinta in timp :) Pup!

    Danutza says:

    Mirela, eu nu-i mananc in fiecare zi, dar nu-mi lipsesc din casa. Cand eram mica ii preferam doar prajiti sau in ciorbe, acum ii pun in tot ce pot :))
    Pup!

    Ioana V. says:

    esti maestra in bucatarie, draga mea! Bravo tie si celui de langa tine..:))Te pup cu drag!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alinutza, ce draguta esti:* Nici tu nu esti mai prejos!! Pupici!:x

    Aoleu cite bunatati!!! Felicitari!

    Emily says:

    imi plac mult cartofii copti cu ou si unt ;)
    te pup draga mea! o zi superba

    Danutza says:

    Merci mult! Selectia de retete cu cartofi e cea mai vasta, sa avem de unde alege :))

    Danutza says:

    Emily, imi plac si mie super mult cartofii copti ;) Pupici si zi frumoasa!

    Cartoful din prima poza, ma invita sa-l maninc, sta intr-un fel anume cu oul deasupra, de mi s-a facut o poftaaaaaaaaa... Pupici !!!

    Danutza says:

    Daniela, toate felurile de mancare te invita la o degustare. Te astept cu drag! Pupici!

    Simona says:

    Faina colectia... binenteles ca am salvat-o! Ptr ca nu consumam des cartofi, am o mare problema in a alege cum sa gatesc cartofi.. Deci.. sar`mana!
    Pup cu drag

    Unknown says:

    O gramada de bunatati ne prezinti aici. Si mie imi plac cartofii, in tot felul de combinatii. Pupici!

    Danutza says:

    Simo, ma bucur sa-ti fiu sursa de inspiratie:) Retete cu cartofi inventez tot timpul, deci voi actualiza mereu lista :))
    Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Poliana! Ma bucur ca sunt si pe placul tau. Pupici!

    Daniel says:

    Cartoful face parte din meniul nostru aproape zilnic si ofera atat de multe modalitati de preparare! Ce ne-am face fara el? :)

    Danutza says:

    Fara el ne-am orienta spre consumul de alte legume, desi e greu de inlocuit :)

    Plus ca cine ar vrea sa manance piure de broccoli in loc de cartofi, langa o fripturica :) Si cine e dispus sa renunte la cartofii prajiti :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.