Reteta lunii mai pe ReteteGG


Am incheiat si sondajul pentru luna mai.

Va multumesc pentru voturi si implicare, impreuna am reusit sa alegem si luna aceasta reteta preferata! Sau mai bine spus retetele caci pe primul loc avem o egalitate de 4 retete, o mare surpriza chiar si pt mine. Dar, trebuie sa recunosc sincer, cu asa de multe retete delicioase era imposibil sa nu avem o egalitate :)

Asadar, pentru luna mai 2012 rezultatele votului sunt urmatoarele:

Locul I: la egalitate cu 16 % din voturi fiecare :
Nu mai acordam alte locuri in aceasta luna, caci avem deja multe retete invingatoare :) 
 
Va astept in continuare pe blog sa va delectati cu bunatati si la vot luna urmatoare!

4 Response to "Reteta lunii mai pe ReteteGG"

  1. Simona says:

    Bune toate cele 4 reteta (si nu numai)!!
    Pupici

    Danutza says:

    Ma bucur ca-ti plac Simo! Pupici!

    Eu imi iau ceva cu capsuni si cu mango desi nu le refuz nici pe celelalte doua!Pup si seara placuta!

    Danutza says:

    Spre mango si capsuni inclinam si eu:)) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.