Prajituri pentru copii si un premiu

By http://retetegg.blogspot.ro

La multi ani dragi copii de toate varstele, sa va bucurati din plin de aceasta zi dedicata voua, sa radeti, sa va jucati si nu in ultimul rand, sa papati multe bunatati si prajituri!!

Pentru mamici am cateva idei de dulciuri care sunt ideale intr-o zi speciala dedicata micutilor, asa ca sa trecem la treaba caci micutii asteapta cu siguranta o surpriza dulce :)


Am primit si un premiu de la Alinutza - Hrana cea de toate zilele, insotit de o provocare, sa spun 7 lucruri despre mine, insa am mai facut-o candva aici, asa ca va astept acolo sa descoperiti noutati despre mine.

Multumesc mult Alinutza, te pup!

La multi ani dragi copii! Sa fiti fericiti mereu!!

6 Response to "Prajituri pentru copii si un premiu"

  1. Très joli ces fraises bien décoré!

    Bisous

    Ioana V. says:

    cu mult drag ti l-am daruit draga mea! Cat despre deserturi....yamiiiiii

    Danutza says:

    Pupici:*

    dia says:

    si eu voiam sa-ti acord acelasi premiu, dar chiar daca l-ai mai primit o data, uite ca ti-l mai ofer si eu!

    Iti ofer cu drag un premiu care te asteapta sa-l ridici de pe blogul meu!pup!

    Danutza says:

    Multumesc dragele mele pt premii! Va pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.