Pastai cu usturoi si rosii



Pentru ca e sezonul pastailor, merita sa incercati o mancarica cu pastai de fasole, usturoi, rosii si ceva verdeata. Super deliciu!

Am folosit:
  • 1 kg pastai late de fasole, 3-4 rosii, 5-6 catei de usturoi, 1 mana boabe de mazare proaspata, 4 linguri de ulei, 1 ceapa mare, marar verde, sare, piper alb.
Pastaile de fasole le-am fiert impreuna cu mazarea in apa cu sare si le-am lasat deoparte.

Am tocat marunt o ceapa si am calit-o in ulei.

Am pus peste ea si usturoiul taiat marunt si cateva linguri de apa.

Cand ceapa si usturoiul s-au inmuiat, am adaugat rosiile taiate cuburi.

Am calit inca 5 minute la foc mic, apoi am pus pastaile si mazarea scurse bine de apa.

Am adaugat sare, piper si marar verde tocat.

In 5 minute am oprit focul, apoi am servit.

Pofta buna!

14 Response to "Pastai cu usturoi si rosii"

  1. dia says:

    perfect pt vara!

    Simona says:

    Vai ce-mi place aceasta mancarica..
    Pup

    Danutza says:

    Adnia, asa m-am gandit si eu cand le-am facut: usoare, de vara...delicioase:)) Pup!

    Danutza says:

    Simo, merci mult! Pupici si seara faina!

    Excelenta reteta asta. O executam si noi vara destul de des.

    Danutza says:

    Merci mult! Eu o fac in mai multe variante, dar cea de fata e preferata mea ;)

    Unknown says:

    Fasolea verde e o bunatate, iar cu usturoi e un deliciu! Foarte faina reteta, tb sa fac si eu! Pup

    Ioana V. says:

    rapid si bun bun!

    Danutza says:

    Merci mult Poliana! Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc Alinutza :*

    mirela says:

    Foarte buna mancarica,yamiiii!!!pup!

    Danutza says:

    Merci mult Mirela! Pupici!

    Nu refuz o portie ca sunt asa bune!!

    Danutza says:

    Merci mult Rocsy! Serveste cu drag!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.