Retete de vara/ Retete de sezon

By http://retetegg.blogspot.ro/

Intotdeauna am iubit vara! Cand eram copil o iubeam pentru ca ea aducea vacanta cea mare, 3 luni luni frumoase pe care le petreceam la tara. De fapt, erau cele mai frumoase luni!!! Nu ma deranja caldura, caci fugeam imediat la umbra ciresului din curte. Am atatea amintiri frumoase din vacantele de vara petrecute la tara si imi pare asa de rau ca nu am o casuta mica, undeva la tara, unde sa fug in fiecare weekend si sa ma ascund sub copacei, pe o patura, la umbra.

Vara, masa mea preferata se compunea din rosii cu branza, eventual niste castraveti, ardei, 2-3 frunze de salata verde. In rest, fructe pe saturate, de prin toti copacii. Preferatele mele erau dudele :) Nu imi faceam absolut nici o grija cand trecea sezonul lor sau al cireselor, caci apoi aveam visine, caise, piersici... nu ramaneam niciodata fara "provizii".

Anii minunati ai copilariei s-au dus de mult, dar am ramas cu cele mai frumoase amintiri. Acum imi fac griji zi de zi ce sa mai mancam, ce sa mai improvizam?! Vara insa imi pune la dispozitie o multime de legume si fructe proaspete, si chiar daca nu le mai am in gradina, ca in copilarie, la gasesc in piete si magazine.

Astazi vreau sa incep o rubrica noua pe blog, cu retete de sezon. Si pentru ca vara e abia la inceput, am facut o selectie cu retetele mele preferate in acest sezon. Sper sa le gasiti si voi utile si sa le incercati atunci cand nu mai aveti idee ce sa gatiti.

Aperitive/ Gustari




Salate


Feluri principale






Deserturi



Bauturi



0 Response to "Retete de vara/ Retete de sezon"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.