Cosulete cu salata de cruditati


Astazi v-am adus un aperitiv usor si bun: cosulete cu salata de cruditati. Este o combinatie intre aluat crocant de placinta si salata fresh de cruditati.

Nu e deloc sofisticat, ingredientele sunt la indemana oricui si timpul de preparare este redus. Sunt aperitivele ideale cand aveti musafiri, eu le-am facut de ziua mea :)

Portii: 24 bucati
Timp de preparare: 35-40 min
Dificultate: usor
 
Am folosit:
  • cosulete: 1 foaie aluat de placinta;
  • salata: 1 telina, 3-4 morcovi, 3 mere, 2-3 linguri maioneza, marar, sare, piper, zeama de lamaie  
Foaia de placinta de decongeleaza la temperatura camerei si se portioneaza in patrate. Se aseaza cate un patratel de aluat in cupele tavii pentru briose si se formeaza un cosulet.
 
Se pun la cuptor la foc mic 6-7 minute. Dupa ce s-au copt se scot usor cosuletele din forme si se lasa sa se raceasca.
 
Pentru salata se toaca fin telina, morcovii si merele. Eu am folosit robotul, dar se pot da pe razatoarea mica.
 
Se stropeste salata cu zeama de lamaie, apoi se pune maioneza. Se asezoneaza cu sare si piper dupa gust si se amesteca bine.
 
Se umplu cosuletele de aluat cu salata si se decoreaza cu marar verde.
 
* Se pot umple si cu alta salata preferata de voi sau cu o crema fina de branza cu verdeturi.
* Eu le-am copt intr-o forma de briose, nu de cupcakes. Daca le vreti mai mici, folositi alta tava.
 
Pofta buna si gatiti cu spor!

2 Response to "Cosulete cu salata de cruditati"

  1. Imi plac cosuletele tale.Te pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult! :)

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.