Guacamole

By http://retetegg.blogspot.ro/

Nu sunt cel mai mare fan al fructului de avocado. Il consum rar si de obicei in salate.

Stiu in schimb ca e sanatos si ca ar trebui sa-l folosesc mai des prin retetele mele, mai ales in cele light, de vara.

Asa ca am decis sa incerc un sos celebru: guacamole. Nu stiu daca asta-i reteta originala, dar v-ati obisnuit cu mine si cu stilul meu propriu de a prepara orice reteta :)

Am folosit:
  • 1 avocado, 3-4 rosii cherry, sucul de la 1/2 lamaie, sare, piper, 2 catei de usturoi, un praf de boia dulce, marar.
Fructul de avocado le-am curatat de coaja si i-am scos samburele. L-am pasat cu blenderul. 

Am pasat si rosiile apoi le-am pus peste avocado.

Am adaugat sucul de la 1/2 lamaie, usturoiul presat foarte fin, sare, piper si un praf de boia.

Am amestecat bine si am pus sosul la rece inainte de servire.

L-am decorat cu marar. Se pot pune cateva fire de marar tocat marunt si in sos.

Pofta buna!

0 Response to "Guacamole"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.