Prajitura cu branza si prune


Pentru zile ploioase si reci, in care vrem sa stam in casa la caldurica, merge perfect sa coacem rapid o prajitura cu branza si prune. Sau cu branza si alt fruct, la alegere. Eu am pus prune fiindca am vrut sa respect reteta originala si pt ca am gasit prune la magazin.

Reteta o am dintr-o carticica cu retete propuse de Dr Oetker, asta pentru ca prajitura contine si budinca de vanilie. V-am spus doar ca se pregateste rapid ;)

Am folosit:
  • 5 prune, 700 g branza dulce, 2 plicuri budinca de vanilie, 100 g zahar, 4 oua, zahar vanilat, coaja de lamaie, 1 lingura suc de la lamaie, 1 lingura unt.

Am batut bine ouale cu zaharul si zaharul vanilat, apoi am adaugat sucul si coaja de lamaie, branza dulce si praful de budinca.

Am omogenizat bine cu un mixer.

Am uns o tava cu putin unt, am pus compozitia in tava si am uniformizat-o.

Deasupra am asezat felii de prune.

Am copt prajitura la foc mediu, in cuptorul preincalzit. Am lasat-o aproximativ 30 de minute.

Este rapida si delicioasa!! E foarte cremoasa in mijloc si caramelizata pe margini, un gust fin si dulce acrisor de la combinatia cu prune.

Pofta buna si gatiti cu spor!

19 Response to "Prajitura cu branza si prune"

  1. mirela says:

    woauuu,cat de bine arata,,,pupp!!

    Danutza says:

    Multumesc mult, draga mea!
    Pupici :*

    foarte gustoasã, cred ca duce la dependentã:)

    Danutza says:

    Daaa, este foarte buna ... poti sa mananci lejer o juma de tava in cateva minute :)) Data viitoare am sa fac o tava mai mare ;)

    Pup:*

    Cioc, cioc, cioc... am venit... Pentru mine vreo 3-4 bucati, ca arata foarte bine... Pupici !

    Danutza says:

    Desigur, draga mea! Sunt puse deja deoparte :)

    Pupici!

    Simona says:

    Si eu vreau o portie!! Super praji... delicioasa si rapida, exact pe gustul meu!!

    Danutza says:

    Multu mult Simona! Pupici :*

    Unknown says:

    Vai ce mult imi place ca e asa branzoasa!! Ador prajiturile cu branza muuuulta, iar cu prune cred ca e de vis! Pup

    Danutza says:

    Si noua ne plac foarte mult cheesecake-urile, fie cele fara coacere, fie asa. Initial nu prea am fost sigura cum o sa iasa, ca pareau prea putine ingrediente, dar a iesit perfecta :D

    Pup:*

    Ce rau imi pare ca n-am in casa si branza dulce ... doar niste cas , telemea si burduf si ... prune dezhidratate .
    Arata minunat praji tau , Dana ! Bv , bv ...

    Danutza says:

    Eu am gasit in Auchan prune, de import evident, asa mai ciudatele la aspect: rotunde si cu samburi mici...dar bunicele la gust.

    Vreau sa o fac pe viitor cu prune uscate, am vazut la piata si cred ca iese super cu ele :D

    Te pup cu drag :* :*

    Sa stii ca nu ma supar deloc daca-mi dai si mie!Arata suuuuper!Pup!

    Danutza says:

    Multumesc, cu mare drag si pt tine :* Pup

    Imi "ploua" in gura. Arata super bine :D

    Imi "ploua" in gura. Arata super bine :D

    Danutza says:

    Multumesc! Este chiar f buna :P

    Scuze pentru mesajul "dublu" de ieri. Nu a fost intentionat. Foarte buna prajiturica, acum 30 min am scos-o din cuptor, iar acum ma infrupt din ea :D

    Danutza says:

    Ha ha, mi-ai facut pofta si eu n-am prajiturica :)

    Ma bucur tare mult ca iti place :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.