Japanese crepes/ Clatite japoneze


Clatitele japoneze sunt delicioase si foarte usor de facut. De fapt, nu difera prea mult de clatitele noastre. Umplutura si modul de rulare fac diferenta, fiindca aceste clatite arata mai mult ca o shaorma dulce :)

Trebuie neaparat sa le incercati si voi, mai ales in sezonul capsunilor.

Portii: 4-6
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • Clatite: 4 oua, 500 ml lapte/ apa minerala, 2 linguri zahar pudra, 1 esenta lamaie, un praf de sare, faina;
  • Umplutura: capsuni proaspete, frisca, inghetata.
Pentru aluatul de clatite batem bine ouale cu un tel. Adaugam laptele, esenta, praful de sare si zaharul pudra si amestecam.

Punem faina treptat pana cand aluatul devine consistent, dar nu foarte tare.

Coacem clatitele intr-o tigaie mare. Le punem pe un platou si le lasam putin sa se raceasca.

Umplem fiecare clatita cu frisca (eu am avut frisca lichida, pe care am mixat-o bine si am pus-o cu un posh pe clatite), inghetata (de fructe de padure am pus eu) si felii de capsuni. Ordinea ingredientelor o alegeti voi.

Rulam clatitele exact ca pe shaorma. Se pot prinde cu o folie sau hartie de copt la o margine. Eu le-am asezat si servit de pe farfurie :)

Se pot glazura cu ciocolata, iar fructele se aleg in functie de sezon, dupa preferinte.

Pofta buna!

4 Response to "Japanese crepes/ Clatite japoneze"

  1. Simona says:

    Japoneze sau nejaponeze, sunt bune oricand!

    Danutza says:

    Al meu sot m-a tot rugat sa-i fac clatite japoneze cum a vazut el pe net, dar mie mi se par 100% d-ale noastre, cu "de toate" :)

    Sunt foarte bune mai ales vara, ca au inghetata si fructe! Merg la fix :P

    Te pup :*

    Sunt minunate.Una si pentru mine,te rog

    Danutza says:

    Multumesc!

    Cu mare drag :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.