Pancakes cu ciocolata si capsuni


Pentru prima zi de primavara v-am adus un desert delicios: pancakes cu ciocolata si capsuni!

Incepem luna martie cu energie si chiar daca e innorat azi, ne petrecem ziua la caldura cu o portie maree de pancakes si o ciocolata calda :)

Nu fac prea des pancakes, insa atunci cand le fac nu imi place sa le servesc banale. Asadar, le-am umplut cu multa crema de ciocolata si ca topping am ales bucati de capsuni proaspete. Daca nu gasiti capsuni, se pot servi cu banane. Combinatia banane-cioco e la fel de savuroasa :)

Portii: 8
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 4 oua, 400 ml lapte, 4 linguri zahar pudra, 50 g unt, 300- 330 g faina, 1 praf de copt, 1/2 esenta vanilie, 1/2 esenta lamaie, coaja de la 1/2 lamaie, un praf de sare;
  • crema de ciocolata (duo), capsuni.
Intr-un bol mare am batut cu un tel cele 4 oua cu zaharul pudra si un praf de sare. Nu trebuie batute foarte mult, doar cat sa se omogenizeze.

Am adaugat laptele rece, untul topit, esentele, coaja de lamaie si am batut din nou pana s-au amestecat bine.

Am adaugat faina impreuna cu praful de copt. Compozitia incepe sa devina consistenta pe masura ce adaugam faina. 

Am incins bine o tigaie antiaderenta pentru clatite. Am pus pentru fiecare clatita cam 2 linguri de compozitie. Nu este nevoie sa o intindem fiindca se lasa ea usor, atat cat este nevoie. 

Clatitele pufoase se coc foarte repede, asa ca dupa aprox. 1 minut le intoarcem pe cealalta parte si mai lasam putin pana devin aurii.

Asezam clatitele pe farfurie, punem intre ele crema de ciocolata, iar deasupra bucati de capsuni. 



Pofta buna si o primavara minunata sa aveti!

4 Response to "Pancakes cu ciocolata si capsuni"

  1. Pe astea le mancam cu tot cu poza!

    Haplea says:

    Te invit cu drag la concursul meu misterios....cu ciocolata http://retete-haplea.ro/va-invitam-la-concurs-misterios/

    Danutza says:

    Teo, cu poza si cu farfurie :)) Au fost foarte bune, abia astept sa le fac din nou, in weekend :D

    Te pup :*

    Danutza says:

    Haplea, multumesc mult pt invitatie!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.