Tartine de castravete cu branza si somon



Tartine de castravete cu branza si somon am avut in noaptea de Revelion pe masa. Toata lumea spunea ca e musai sa mancam peste in acea noapte, asa ca am cumparat somon afumat si am facut cu el niste aperitive delicioase.

Ideea am vazut-o de multe ori pe net si mi s-a parut foarte usor de executat :) De fapt, asa si este, iar in plus aspectul e unul foarte frumos, pe un platou alaturi de alte gustari.

Am folosit:
  • 1 castravete (din acela lung, daca aveti mici vreo 2-3), 100 g branza proaspata, 120 g somon afumat marinat cu verdeturi (de la Ocean Fish, e excelent), patrunjel, un praf de sare (eu am avut branza nesarata si era necesar).
Am taiat castravetele in rondele. Eu n-am mai folosit razatoarea ondulata, dar daca aveti timp si chef, arata foarte dragut taiate ondulat.

Am amestecat branza cu putina sare. Cu un posh am pus pe fiecare felie de castravete un mot de branza.

Peste branza am pus cate un mic rulou de somon afumat si am decorat tartinele cu patrunjel.

Noi le-am servit pe platou alaturi de ceafa de porc presata afumata.

Va recomand sa le incercati pentru o cina festiva sau pentru o cina in 2. Sunt perfecte, sunt usor de pregatit si foarte gustoase!

Pofta buna si gatiti cu spor!


12 Response to "Tartine de castravete cu branza si somon"

  1. mirela says:

    Ce platou imbietor!!!!mi s-a facut foame!!!!!!pupp!!

    Danutza says:

    Multumesc, draga mea! Te invit la masa :)
    Pup:*

    diamond says:

    gustoase aperitivele!:D

    Danutza says:

    Au fost foarte bune! Merci mult :*

    Dana draga , LA MULTI ANI ptr aniversarea blogului ; scz ptr intarziere ... iti doresc multi ani de-acum incolo si cu postari la fel de incitante .

    Danutza says:

    Multumesc mult, draga mea!! Te pup cu drag :* :*

    Unknown says:

    Ce bine arata, sunt super!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Paula :*:*

    Maria says:

    Yammy,yammy....intradevar un platou tare apetisant :)!

    Danutza says:

    Multumesc mult Maria! :*

    Simona says:

    Delicioase sunt! Am vrut sa le fac si eu de Revelion, dar.. n-am mai avut timp :)

    Danutza says:

    Simo, merci mult! Eu de Rev doar pt aperitive am avut timp :)) Am fost cam lenesa si am facut totul cat mai simplu :)
    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.