Idei ornare aperitive

By http://retetegg.blogspot.ro/

Astazi va ofer cateva idei pentru ornarea aperitivelor, a salatelor si a preparatelor pentru o masa festiva.

Chiar si un preparat banal poate sa devina extrem de frumos pe masa festiva, daca reusim sa-i dam o forma si un aspect placut.

De cele mai multe ori eu prefer sa ornez aperitivele si preparatele in functie de ocazie si de sarbatoare. Cele de Craciun au o tematica, cele de Paste alta. Nu intotdeauna, insa ma folosesc de inspiratia de moment ca sa pregatesc ceva dragut.

Multe din idei nu sunt chiar originale, fiindca le-am intalnit pe net de multe ori, iar acum am vrut sa fac o colectie cu toate, sa va fie mai usor accesibila.

Toate apartin blogului meu, sunt testate de mine si sunt un succes garantat chiar si pentru mofturosi :)

Incepem cu celebra salata boeuf decorata in diverse forme festive: 









 
Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Idei ornare aperitive"

  1. Frumos. Mutumim de idei. Sa ai un weekend frumos!

    Sunt grozave aperitivele tale,chiar imi plac iar la gust nici nu mai spun nimic pentru ca stiu ca sunt delicioase.O dupa-amiaza frumoasa.

    Danutza says:

    Multumesc mult Rita! Weekend minunat! :*

    Danutza says:

    Merci mult Camy! De multe ori cautam idei pe net pentru a decora un platou si asa am ajuns sa ma inspir :) Iar acum am vrut sa ofer si altora o sursa de inspiratie :)
    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.