Blog of the year

By http://retetegg.blogspot.ro/

Acum la inceput de an toata blogosfera a fost premiata, asa ca a venit si randul meu. 

Am primit acest premiu - 'Blog of the year' de la 2 fete dragi, care s-au gandit la mine si coincidenta face sa le cheme pe amandoua Alina. :)

Asadar, imi indrept multumirile catre Dohotariu-Avram Alina si Alina Vicu. Pupici si multumiri multe pt nominalizare!

Iată și regulile pe care trebuie să le respect:

1.Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.
2.Postează un articol în care să nominalizezi blogurile respective(nu există un număr maxim sau minim admis) și acordă-le premiul.
3.Include un link către această pagină: ''Blog of the Year 2012 ''Award-http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționând regulile de față în postul tău - a nu se altera regulile sau bannerul premiului.
4.Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia.
5.Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu - dă like pe pagina pe care o poți accesa aici(linkul de la punctul 5), putând astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă.
6.Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmânat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău continuând colecționarea stelelor (maximul este de 6).

Nominalizarile mele sunt:

5 Response to "Blog of the year "

  1. adnia says:

    felicitari pt. premiu! am constatat cu uimire si bucurie in acelasi timp, ca si eu am primit pana acum 4 nominalizari la acest premiu! chiar e valoros! te pup!

    Danutza says:

    Merci Adnia! Eu am incercat sa-l ofer celor care nu prea l-au primit, desi cred ca eu sunt printre ultimele :D L-am vazut peste tot in aceste zile, e valoros ;)
    Pupici :*

    Stefy says:

    multumesc pentru premiu!! draguta ca de obicei!:*

    Unknown says:

    Felicitari Danutza!!! Ma bucur mult de tot ca te-ai gansit la mine! Pupici

    Danutza says:

    Cu mare drag acest premiu pt voi! :* Pupici

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.