Chec cu struguri si cacao


Am facut deja o mare pasiune pentru prajiturile cu struguri asa ca in acest sezon se anunta multe deserturi pe baza de strugurei gustosi.

Azi va prezint cea mai simpla reteta de chec, un chec care se poate combina cu diverse fructe, cu cacao, fulgi de cocos sau orice altceva va place voua mai tare.

Am folosit:
  • 4 oua, 4 linguri de zahar, 1 zahar vanilat, 1/2 plic praf de copt stins in otet, 1 lingura pesmet, 4 linguri faina, coaja de lamaie, 1 lingurita cacao, struguri albi si negri, un praf de sare, zahar pudra.

Am separat albusurile de galbenusuri.

Am batut albusurile cu praful de sare si zaharul vanilat pana au devenit o spuma tare.

Am batut bine galbenusurile cu zaharul pana au devenit crema.

Am incorporat albusurile in crema de galbenusuri amestecand usor cu o spatula.

Am adaugat praful de copt dizolvat in otet, coaja de lamaie si pesmetul.

Am omogenizat cu mixerul si am incorporat toata faina.

Am oprit intr-un bol 3-4 linguri din compozitie iar pe restul am amestecat-o cu struguri si am pus-o in tava pe hartie de copt.

Peste compozitia din bol am pus 1 lingurita de cacao si am amestecat bine.

Am turnat-o de-a lungul pe mijlocul compozitiei din tava.

Am pus checul in cuptorul preincalzit, la foc mic spre mediu. Am lasat pentru 25 de minute tava in cuptor fara a deschide usa.

Am scos apoi checul din tava, am inlaturat de pe margini hartia de copt si am pudrat cu zahar.

E delicios si foarte simplu de preparat. A devenit foarte usor desertul nostru preferat in acest anotimp.

Enjoy!!

25 Response to "Chec cu struguri si cacao"

  1. diamond says:

    ce pufosenie! :)

    Aha, iar ai facut un desert pufos si gustos... Ma prezint la tine, vezi ca sun la usa, da ?! Pupici si week-end minunat !

    Danutza says:

    Merci Diamond! E tare pufos :)

    Danutza says:

    Daniela, hai ca ascund cateva felii sa-ti pastrez, ca pana maine e posibil sa le pape cineva :)) Pupici si weekend frumos si tie!

    Stefy says:

    se pare ca in ultimul timp te-ai axat pe dulciurile cu struguri!1:P

    Danutza says:

    Daaa, exact ce spuneam in descriere...sunt bune rau si de sezon asa ca profit din plin :) Plus ca ai mei tot cer si n-am ce sa fac decat sa ma supun:))

    Craita says:

    sUPER, O SA-L INCERC SI EU:)

    Ioana V. says:

    arata tare tare bine, draga mea!

    Danutza says:

    Merci Craita! Sunt sigura ca o sa-ti placa ;)

    Danutza says:

    Multumesc Alinutza :* Pup!

    Adnia says:

    deliciosa prezentare!

    Danutza says:

    Merci Adnia! :*

    mirela says:

    Tare bine arata,yamiiii!!!!!

    Danutza says:

    Merci mult Mirela! :*

    Haplea says:

    Ce sectiune frumoasa!!!

    Danutza says:

    Merci mult ;)

    Maya says:

    Te-ai hotarît se ne termini cu pufoseniile astea de checuri?! :D Si asta e la fel de frumos si pufos ca celalalt!

    Maria says:

    Tare pufos si delicios checul tau! Pup

    Unknown says:

    Ce bunatate de chec ai facut, fur si eu o portie! Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Maya! E intr-adevar super pufos, doar ca e mai mic fiindca eram in criza de oua si am pus mai putine :)) Dar e asa de bun si-mi place ca nu e o reteta pretentioasa :)
    Pup:*

    Danutza says:

    Merci mult Maria. Pupici :*

    Danutza says:

    Poliana, cu mare drag te las sa furi cat doresti :))
    Pupici:*

    Cristina says:

    Pufos si delicios...Yammy!

    Anonim says:

    buna! am incercat si eu retea ta ,dar am facut in forme de savarine si au iesit f.bune si frumoase...multumesc de ajutor!

    Danutza says:

    Ma bucur tare mult ca ti-au placut! Se pot face in orice fel de forme si sunt si mai simpatice individuale :) Eu am fost mai lenesa si am facut in forma clasica de chec :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.