Pui cu conopida


Pentru ca e sezonul conopidei, este timpul sa pregatim si retete ce contin aceasta leguma.

Pe langa salata de conopida si conopida pane, intre retetele mele preferate este si puiul cu conopida.
Se face usor, rapid si e gustos. Stiu ca multi spuneti 'vai dar mie nu-mi place conopida' insa incercati sa o gatiti in acest fel si cu siguranta o sa va schimbati parerea.

Eu pana acum 2-3 ani nu mancam conopida decat murata, iar acum o savurez in multe variante. E chiar gustoasa :)

Am folosit:
  • carne de pui (eu am pus 2 pulpe si 1/2 piept), 500 - 600 g conopida, 1 ceapa, 1 morcov, 1 ardei rosu, 3-4 linguri bulion sau ketchup de casa, 1 rosie, 2-3 linguri ulei, sare, piper, busuioc, cimbru, putina boia dulce, patrunjel.
Conopida am avut-o deja semi-fiarta (in apa cu sare, putin otet, boabe de piper si foi de dafin) pentru conopida pane, dar se poate pune si cruda.

Carnea de pui bine spalata am portionat-o.

Intr-o cratita am incins uleiul si am pus la calit ceapa tocata marunt, morcovul ras si carnea de pui.

Am adaugat un pahar cu apa si am pus capacul lasand sa fiarba innabusit 20-25 de minute. Am mai amestecat din cand in cand.

Am adaugat apoi ardeiul tocat si am mai lasat 10-15 minute.

Spre final am pus conopida rupta in buchetele. (daca folositi conopida cruda o puneti impreuna cu ardeiul).

Am adaugat apoi rosia decojita si tocata marunt, bulionul si condimentele. Am mai lasat pe foc 10 minute.

Apoi am pus patrunjelul si am oprit focul.

Am servit fierbinte cu mare pofta :)


Meniul zilei:


22 Response to "Pui cu conopida"

  1. N-am mincat niciodata pui cu conopida, dar as baga repejor lingura in ciorbita sa maninc pipota... Hmmm, bun de tot meniul zilei, mai ales acum ca vremea s-a racorit. Pupici !

    Danutza says:

    Nici eu nu mancasem pana acum, dar de acum stiu ce bun e si voi mai papa:)

    Daa, meniu de toamna :) Pupici!

    adina says:

    mi-ai facut o pofta de mancare de nu pot sa-ti spun.ciorba arata demential.

    Danutza says:

    Merci mult! Daaa, ciorbita de gaina e super gustoasa :) Pup!

    Ioana V. says:

    o mancare foarte gustoasa si foarte sanatoasa!pup

    Simona says:

    Mmm... mai ai un scaun liber la masa?! Delicioase toate!!

    Danutza says:

    Multumesc! Asa-i este foarte buna, eu am fugit mereu de conopida si broccoli pana mi-am dat seama ca in diverse retete sunt legume chiar gustoase:)

    Pup!

    Danutza says:

    Sigur ca am Simona....te astept :) Pupici!

    Haplea says:

    Mammaaaa ce bunatate de mancare!

    Danutza says:

    Merci mult :)

    Ce bine arata ciorbita cu asa multe legume! Nici puiul cu conopida nu se lasa mai prejos, dar totusi la desert as mai adauga un strudel pe farfurie :))

    Unknown says:

    N-am mancat nici eu combinatia asta, dar sigur mi-ar fi plac, pentru ca imi place conopida! Pup

    Unknown says:

    Eu ador conopida iar puiul tau arata delicios!!!

    coco says:

    mi-am amintit ca nu am gatit conopida de mult !

    Danutza says:

    Multumesc Claudia! Pai m-am gandit ca dupa asa masa copioasa nu cumva sa facem exces la desert:))

    Danutza says:

    Poliana, daca te impaci bine cu conopida, merita sa incerci reteta ;) Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Iulia!!

    Danutza says:

    Coco, acum e sezonul asa ca ai timp destul sa faci retete cu conopida :)

    Imi place mult conopida,asa ca este pe gustul meu mancarea ta.Pup!

    Anonim says:

    Imi place combinatia !!! ;)

    Danutza says:

    Ma bucur tare mult Mihaela! Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Adina!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.