Retete cu masline

 

Nu stiu cat de mult va plac voua maslinele si cat de mult le utilizati in diverse retete, dar eu le iubesc. De cand eram mica mi-au placut, dar pe vremea aia nu existau asa de multe sortimente de masline la noi. Acum insa ai de unde alege, fiindca se gasesc cam peste tot in numeroase sortimente.

E adevarat ca nu au toate o calitate foarte buna, insa cele mai scumpe si bine conservate sunt excelente. Eu le prefer cat mai sarate, in ulei si pe cat posibil din soiurile rosii sau verzi. Imi plac si cele negre insa acelea mi se par cele mai slab calitative la noi.

In retete le-am folosit pe toate (verzi, rosii, maronii,negre), in general la salate, in platourile cu aperitive, in mancarea de masline in diverse combinatii de ingrediente.


Retete cu masline



4 Response to "Retete cu masline"

  1. Unknown says:

    Alta parada frumoasa! Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult! Nici nu am realizat pana acum in cate retete se pot pune masline ... pana sa am blogul le consumam doar in 2-3 salate si ca aperitiv :)

    Ioana V. says:

    mi-e pofta....

    Danutza says:

    Alinutza, e pe alese ... asa ca pofta mare :))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.