Retete delicioase cu cirese/ capsuni



















By http://retetegg.blogspot.ro/

Luna iunie, denumita popular "ciresar" marcheaza inceputul verii, mult asteptata de noi toti. Prima luna de vara vine cu fructele mele preferate, ciresele si capsunile. Ele sunt vedete la inceput de vara si merita toata atentia noastra.

Puteti alege sa le consumati proaspete, sa le conservati, sa le congelati sau sa le transformati in deserturi delicioase. Astazi va ofer cateva retete usoare care sa va inspire! Spor la prajiturit :)

Retete cu cirese/ capsuni

2 Response to "Retete delicioase cu cirese/ capsuni"

  1. Evelyn says:

    Vaaai, ce pofta mi-e!!! Am mai spus ca eu nu sunt cu dulciurile, nu? Dar acum vreau o bucata din parjiturica cu cirese!! Sau oricare alta, nu conteaza.
    In ultima vreme m-am cam saturat de capsune (cele cumparate, cel putin). Am plantat doua soiuri, sa vedem cum ies. Si de cirese mi-e tare pofta, le ador!
    Te pup, weekend placut iti doresc!! :)

    Danutza says:

    Eu in fiecare an, cand apar ciresele dulci si aromate, imi iau un kg si il mananc singura :)) Apoi mai iau pt familie si prajituri :)

    Capsuni am mancat anul asta de la soacra mea din gradina, foarte aromate!! Eu nu am reusit sa pun, poate anul viitor daca ma ambitionez mai tare :)

    Pupici si weekend frumos :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.