Masa de Pasti 2016

By http://retetegg.blogspot.ro/

Pentru masa de Pasti am gatit preparate clasice, traditionale. Desi mi-am propus sa gatesc mai putin, tot am exagerat putin cu portiile. :)

La aperitiv am servit salata boeuf (decorata in mod deosebit cu un iepure :)))) ), drob de pui si porc, oua colorate.
Pentru felul principal am avut sarmale (vita-porc) cu mamaliguta si ardei iuti, friptura de miel la cuptor si cartofi cu verdeturi. A doua zi am facut si-un gratar cu mititei, ceafa de porc, ciuperci, dovlecei si branza pt grill, iar langa o salata de ardei copti.
La desert am avut pasca (reteta mea rapida, fara aluat, care imi iese in fiecare an din ce in ce mai buna :D ) si prajitura cu crema caramel, nuci si ciocolata (care nu a reusit sa mai ajunga pe camera foto, fiindca s-a papat ultra-rapid). O voi reface cat de curand si voi posta reteta, merita sa o incercati si voi ;)
Printre ele au fost si diverse pahare cu diverse licori (pentru a ne creste buna-dispozitie).

A fost un Paste linistit, primul la noi acasa :) Am fost sa luam lumina in noaptea de Inviere, la biserica din sat. Mi-a placut atmosfera de acolo, mi-am amintit de anii copilariei cand petreceam Pastele la tara la bunici, alaturi de toti verisorii.

Am gatit cu mare placere in bucataria mea si sunt din ce in ce mai multumita de cuptorul electric. Am avut si asistenti la bucatareala, pisoii din curte care asteptau cu nerabdare sa fie gata bunatatile. Au gustat din toate si au fost multumiti :))

Voi posta reteta de miel la cuptor zilele urmatoare. Mai am niste coaste de miel pe care vreau sa le prepar weekendul viitor, astept sugestii de retete de la voi, pana atunci.

Sa aveti o saptamana perfecta!

2 Response to "Masa de Pasti 2016"

  1. Evelyn says:

    Ai gatit foarte multe bunataturi!! Mi-e si rusine :)) eu am avut mancare normala, si sambata am cinat fondue cu niste prieteni, asta a fost cel mai interesant. Fiind singura ortodoxa intr-o tara mai mult catolica.... nu s-au prea simtit sarbatorile la mine. Mi-e ciuda, ca puteam macar sa fac o salata de boeuf :))
    Apropo, super ideea cu iepurasul! M-a distrat enorm :)
    Te pup!!

    Danutza says:

    Am gatit prea mult :) Daca stiam, iti trimiteam o farfurie de salata, ca eu am avut prea multa...am mai dat si la pisici :)) De sarbatori sunt prea multe bunatati si nici nu mai stii ce sa mananci :)

    Te pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.