Salata de cartofi cu pui si smantana


By http://retetegg.blogspot.ro/

Imi place salata orientala, insa uneori mi se pare ca e prea simpla. Asa ca m-am gandit la diverse moduri in care sa o fac mai "complicata" :))

De fapt, reteta de azi e o reteta usoara! Are pe langa cartofi, morcovi si castaveciori in otet, piept de pui, smantana, ceapa verde si marar.

Este o reteta ideala pentru weekend!

Am folosit:
  • 700 g cartofi, 500 g piept de pui, 3 morcovi, 3 castraveti in otet, 300 g smantana grasa, 1 legatura de marar, 1 legatura ceapa verde, sare, piper, optional masline.
Am fiert cartofii si morcovii, apoi i-am taiat.

Am fiert pieptul de pui si l-am taiat cuburi.

Am tocat castravetii murati, ceapa, mararul si am feliat maslinele.

Am pus toate ingredientele intr-un bol, am adaugat smantana, sare si piper.

Am amestecat cu o spatula, apoi am asezat salata in farfurii.

Am servit imediat, cu pofta :)

Weekend placut!

4 Response to "Salata de cartofi cu pui si smantana"

  1. Din partea unui mare fan a salateor de orice fel- un like pe masura!

    Danutza says:

    Multumesc Teo! :*

    Si eu tot mare fan salate :)

    Stefy says:

    arata bine..deci trebuie incercata si de mine!!

    Danutza says:

    Multumesc Stefy! Musai sa o incerci ;)

    Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.