Masa de Paste 2014




Cam asa a fost masa noastra de Paste. Fiindca am sarbatorit in doi, fara alti musafiri, nu am vrut sa mai gatesc asa de mult ca anii trecuti. Insa, tot am facut ceva preparate traditionale, specifice mesei de Paste.

Nu am servit miel, insa am compensat cu alte bucate.

Am facut un cozonac foarte bun si pufos, fara framantare, pasca fara aluat, aperitive simple, drob de pui si porc, sarmalute, friptura. N-au lipsit de pe masa fructele, iar in seara de Paste chiar am servit la desert salata de fructe. La bauturi a fost mai simplu. Eu m-am servit cu lichior de cappuccino extra cremos :)), iar jumatatea mea cand bere, cand vin ... in functie de preparatele de pe masa :P

La micul dejun (servit undeva spre 12, caci seara am fost la Slujba de Inviere si am adormit tarziu) am servit platouri cu aperitive:

Salata caprese sau aperitiv caprese cu mozarella si rosii, iar in mijloc masline marinate


Platou aperitiv cu drob de pui si porc, tartine de castravete cu branza si somon afumat, ardei kapia, cascaval afumat, ceapa verde, salata verde


Oua rosii (verzi, mov, albastre, etc - dupa caz)


A doua masa a zilei (nu imi mai amintesc ora, dar era un fel de brunch, nu pranz :P ):

Sarmale cu mamaliguta si ardei iute

Cina (servita mai tarziu decat o servim noi de obicei) a fost simpla si ea:

Friptura de porc marinata in vin si ierburi aromate, cu vesnicul si clasicul piure de cartofi si nelipsitul mujdei de usturoi :))

Extra, adica printre mese: Pasca fara aluat, Cozonac fara framantare cu finetti si nuca, Salata de fructe, etc.

Acum, sa nu va mirati ca pare totul asa "subtire", caci nu este. Noi suntem genul de oameni care rar mancam 2-3 feluri de mancare la o masa. Nu mancam nici desert imediat dupa masa, ci peste 1-2 ore.

Portiile de mancare sunt in general mari (adica nu o inghititura ca-n restaurantele de lux) asa ca incercam sa nu abuzam :) Dulciurile le-am servit printre mese, cu moderatie desigur :)

Seara am servit o salata de fructe, la cateva ore dupa cina.

Anul acesta n-am mai luat iepurasi de ciocolata, ci oua de ciocolata. Muult mai bune decat iepurasii, as zice. Nu stiu ce marca au fost, dar le-am luat din Auchan.

Desi a fost primul an in care am gatit eu singura toate preparatele pentru masa de Paste, trebuie sa va spun ca ceva ajutor tot am avut. Ouale cu model de frunzulite, in ciorapi, sunt facute de logodnicul meu. Eu n-am avut rabdare sa le fac, pentru ca deja colorasem 5 feluri de nuante de oua :))

Va doresc o primavara cu mult soare si caldura! Si ca de obicei, mult spor in toate!

4 Response to "Masa de Paste 2014"

  1. Merișor says:

    Frumos! Si e linistit si placut atunci cand sarbatoresti in doi, mai ales la anii vostri! Sa aveti o primavara asa cum o doriti! Pupici!

    Danutza says:

    Multumim la fel :*

    He he, cred ca abia cand o sa fim 3 ne vom da seama ca era buna si linistea din anii astia :D

    Pupici :*

    Mi-a placut meniul vostru de Paste. Va doresc o primavara frumoasa!

    Danutza says:

    La fel si tie, o primavara minunata! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.