La multi ani, mama!


By http://retetegg.blogspot.ro/

Astazi este Sarbatoarea Floriilor si tot astazi este si ziua de nastere a mamei mele. Pentru ca suntem foarte aproape de Paste, mama nu a vrut sa isi serbeze ziua cu mare fast, fiindca o sa mancam de Paste multe alte bunatati :)

Eu am vrut totusi sa-i fac un tort, fiindca nu imi place sa treaca nici o zi de nastere a celor din familie fara sa avem in casa macar un tortulet. N-am mai pus lumanarele (cica erau prea multe si umpleam tot tortul :P ). 

L-am facut fix dupa ideea unei retete vazuta la tv, cred ca pe Paprika acum vreo luna. E o negresa foarte simpatica si talentata care face o multime de dulciuri delicioase si mereu am vrut sa incerc macar o reteta cand am ocazia.

E un tort bun de tot, cu rulada si inghetata, iar daca va leneviti asa cum a facut ea, si de asemenea si eu, le puteti cumpara de la magazin si puteti face tort cu 2 ingrediente :D

Este un tort spectaculos, nu are nevoie de alt decor si de alta prezentare. Ideal mai ales in sezonul cald, cred ca o sa devina tortul nostru favorit. Reteta maine, promit!!

V-am adus si voua cate o felie alaturi de urarile de "La multi ani" pentru sarbatoritii zilei de Florii.


Mama, te iubim! Si iti multumim pentru tot ce faci pentru noi! 
La multi, multi ani fericiti si sanatosi, alaturi de noi!

2 Response to "La multi ani, mama!"

  1. Unknown says:

    La multi ani ONETA!!! Multa sanatate iti dorim! Te pupam Danutza! Nora

    Danutza says:

    Multumim mult!! Si noi va pupam pe toti :* :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.