Spaghete cu parmezan, capere si broccoli


Reteta de astazi este o combinatie inedita de paste cu alte cateva ingrediente care mie imi plac foarte mult separat si pe care imi doream de mult sa le incerc si impreuna :)

Broccoli gatesc destul de des, mai ales sote alaturi de alte legume, caperele imi plac alaturi de un file de peste, iar parmezanul, baconul si rosiile sunt de multe ori alegerea mea pentru paste.

Asa ca m-am gandit, daca tot le am pe toate in frigider, de ce sa nu le incerc impreuna, intr-o reteta de spaghete rapida si gustoasa. Nu-i musai sa fie spaghete, caci merg bine si pastele scurte.

Am folosit:
  • 250 g spaghete, 2-3 felii de bacon, 200 g broccoli, 50 g capere, 100 ml suc/piure de rosii, 2-3 rosii cherry, 50-60 g parmezan, sare, piper, verdeturi de Provence, 2 linguri ulei de masline.
Spaghetele le-am pus la fiert in apa cu sare.

Intr-o tigaie am incins 2 linguri ulei de masline si am pus pe rand baconul, apoi buchetelele de broccoli, caperele si rosiile cherry taiate marunt.

Lasam pe foc mare si avem grija sa amestecam usor din cand in cand. 4-5 minute sunt suficiente.

Am adaugat piure-ul de rosii, sare, piper si verdeturi de Provence si am mai lasat inca 3-4 minute pe foc.

Pastele le-am scurs bine si le-am asezat in farfurii. Am pus sosul, apoi am presarat parmezan.


Pofta buna si gatiti cu spor!

8 Response to "Spaghete cu parmezan, capere si broccoli"

  1. Simona says:

    De mult n-am mai mancat paste, iar in combinatia asta niciodata!

    Danutza says:

    In combinatia asta, acum a fost prima data pt mine :) Dar sigur mai fac, mi-au placut :)

    Pup:*

    Unknown says:

    Ce combinatie buna ai facut, vin la masa. Pupici!

    Danutza says:

    Cu mare drag, te astept! Pupici :*

    Merișor says:

    Cred ca-i tare buna aceasta combinatie cu paste!

    Danutza says:

    E buna, buna! :)

    Pup! :*

    Aurica says:

    o reteta gustoasa, usoara, foarte bine pregatita, rapid si simplu de pregatit si pe gustul tuturor..sa avem pofta :D

    Danutza says:

    Multumesc mult! Noi suntem mari fani paste, asa ca ne plac toate combinatiile :P

    Sa ne fie de bine, zic!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.