Spaghete cu porumb si pui



Astazi va aduc o reteta simpla si gustoasa: spaghete cu porumb si pui. Se face foarte usor, cu ingrediente accesibile, iar rezultatul este delicios!

Am folosit (2 portii):
  • 200 g spaghete, 100 g porumb boabe la conserva, 1 piept de pui (cam 300 g), sare, piper, 200 ml piure/suc de rosii, busuioc, oregano, 2 catei de usturoi, marar, 2 linguri ulei de masline.
Am pus la fiert spaghetele in apa cu sare. Le-am fiert 8 minute, dar in functie de grosime mai reducem sau marim timpul de fierbere. 

Am taiat pieptul de pui in bucati. Am tocat cateii de usturoi nu foarte marunt. Le-am pus impreuna intr-o tigaie in care am incins 2 linguri de ulei de masline.

Le-am lasat timp de 5 minute, sa se rumeneasca putin puiul.

Am pus apoi boabele de porumb si condimentele. Am mai lasat 3 minute si am adaugat si piure-ul de rosii (eu am folosit o combinatie de passata si suc de rosii fiindca imi place sosul mai lichid).

Am lasat 5 minute la foc mic sa scada putin sosul, am adagat marar proaspata tocat fin si am oprit focul.

Am scurs bine spaghetele si le-am servit cu mult sos deasupra. 

Am ras si putin cascaval peste preparat, doar pt gust. Sunt foarte bune si fara cascaval, alegerea va apartine :)


Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Spaghete cu porumb si pui"

  1. Arata foarte bine spaghetele tale. N-am pus niciodata porumb la paste. O sa incerc si eu negresit.
    Pupic!
    Nu stiu sa scriu sau nu, dar eu mai stau un pic sa ma joc cu Maukie. :))) Tare ma distreaza cand se misca. :)

    Stefy says:

    imi place cum arata, deci clar sunt si gustoase!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Rita! Nici eu nu prea puneam inainte, folosesc porumb in general in salate, dar i-am descoperit gustul si-n sosul pentru paste si-mi place foarte mult :)

    Hi hi, cu Maukie ma joc si eu mereu chiar daca il vad zilnic :))

    Pupici :*

    Danutza says:

    Multumesc mult Stefy! Sunt simple si gustoase, noi le papam des la cina :)

    Pupici:*

    Timea says:

    Buna mancarica ai aici!

    Danutza says:

    Merci mult Timea! Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.