La multi ani de 8 Martie!



By http://retetegg.blogspot.com/

La multi ani dragele mele, multe bucurii si multe impliniri va doresc!

La multi ani mama!

Va pup si va ofer un dar delicios: un tort si panna cotta!

9 Response to "La multi ani de 8 Martie!"

  1. La multi ani si-un 8 Martie minunat !
    M-am prezentat, am si furculita si cutitul cu mine... Tai tu sau eu ?! Pupici !

    Danutza says:

    La multi ani draga mea! Ai adus si niste mini mimose asa-i? Ca tare frumusele mai sunt :)
    Hai sa taiam tortul, te las pe tine ca esti musafir :)) Pupici!

    La multi ani si tie Danutzule!Pupici!

    Simona says:

    La multi ani!!! O primavara frumoasa ca tine, iti doresc!
    Bine ca n-am mai intarziat prea mult... ca nu mai apucam tortul!
    Pupici

    Unknown says:

    La multi ani! :*

    Lindo bolo amiga gostei muito ficou lindo!

    Bjs

    La multi ani si tie, o primavara frumoasa!

    Maria says:

    La multi ani!!!!!!!O sera minunata:X!

    Danutza says:

    Va multumesc din suflet tuturor pt urari! Va doresc tot binele din lume! Va pupacesc! :*:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.