5 retete cu gutui





By http://retetegg.blogspot.com

Gutuile sunt printre ultimele fructe de toamna si nu trebuie sa ratam aceste pufosenii dulci-acrisoare si aromate!

Am facut de-a lungul anilor gem si peltea de gutui, deserturi delicioase cu gutui, dar le-am folosit si in combinatii sarate, precum salate sau langa fripturi.

Eu le ador crude, dar si coapte sau caramelizate! Si imi place sa am toamna in casa cel putin o gutuie care sa imi parfumeze bucataria!

Azi va prezit cele 5 retete cu gutui care imi plac cel mai mult si sper sa le incercati si voi:

0 Response to "5 retete cu gutui"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.