Meniuri delicioase de la KFC




By http://retetegg.blogspot.com

Cand esti in criza de timp hai la KFC! Fie pentru masa de pranz de la serviciu, in pauza de la scoala/facultate, in weekend cu prietenii sau cu familia, dai o fuga la KFC si iti iei un meniu delicios.

Prietenii de la BUZZSTORE mi-au trimis un voucher KFC pentru a testa cateva produse noi din meniul lor. Asa ca am profitat si mi-am scos sotul in oras. Oricum meritam sa ne relaxam, chef de gatit nu aveam, iar la KFC stiti si voi ca totul e finger lickin' good :)

Am testat noul burger, Holiday burger cu 2 bucăți de pulpă pui picantă / nepicantă într-un burger delicios, alături de brânză Cheddar, salată Iceberg, castraveți murați si sos sweet & sour. Este un burger savuros, ideal cu o portie de cartofi langa.

A doua noutate din meniu a fost Summer twister, cu adevarat special. Gust fresh, de vacanta, două bucăţi de Crispy Strips cu brânză feta, baby spanac, legume proaspete şi sos Garlic Lemon, intr-o lipie gustoasa.

Ultimul testat, dar nu cel din urma, a fost Crispy box, cu 3 bucati picante si crocante de pui, cartofi prajiti si nelipsitul sos Glenn. 

Sigur ca nu n-am putut abtine sa bem si cate un mocktail Krushers cu mango aromat, iar la desert am servit cate o felie de cheesecake cremos.

Noutatile de vara de la KFC ne-au incantat papilele si le-am pus pe lista de alegeri smart atunci cand vine vorba de mancat in oras.

KFC va aduce permanent produse gustoase si noutati, asa ca fiti cu ochii pe paginile lor de facebook si instagram.

De asemenea, nu uitati de paginile Buzzstore pentru a afla de campaniile desfasurate de ei si pentru a va putea inscrie sa testati si voi tot ce e nou si in trend.

Experienta mea cu Buzzstore este una excelenta si am participat la mai multe campanii ale lor de-a lungul timpului, printre care si campania gourmet de strut, unde am preparat retete delicioase cu produsele testate.


1 Response to "Meniuri delicioase de la KFC"

  1. Marina says:

    Mulțumesc :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.