Somon cu legume mexicane


Iar am ramas in urma cu postarile si am uitat de o reteta delicioasa, pe care am pregatit-o impreuna cu sotul meu acum vreo 2 saptamani. El a facut legumele mexicane, iar eu somonul. Da, da, l-am cam pacalit de data asta si eu m-am relaxat mai mult cu paharul de vin langa mine, iar el a muncit. Dar isi ia revansa in timpul saptamanii cand ii pregatesc eu bunatati :)

Reteta este una simpla si foarte gustoasa, legumele sunt usor picante, somonul caramelizat in exterior si suculent in interior, un deliciu!

Portii: 2
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 400 g somon (2 rondele), 2 zucchini, 7-8 ciuperci, 200 g porumb, 1 ceapa rosie, 2 ardei kapia, oregano, patrunjel, 3 linguri sos chilli, sare de mare, piper alb, 1/2 portocala, ulei de masline, 1 lingurita sos teriyaki.
Zucchini si ciupercile se taie felii subtiri, iar ceapa rosie si ardeiul julienne. 

Intr-o tigaie incinsa se pun ciupercile impreuna cu 1-2 lingurite de ulei de masline si un praf de sare. Se soteaza pana se evapora apa din ele si se pun deoparte.

In alta tigaie se soteaza tot in putin ulei de masline, ceapa, ardeiul si porumbul bine scurs. Dupa 3 minute se adauga ciupercile, sosul chilli si oregano. Se mai lasa 3-4 minute, apoi se adauga patrunjelul tocat marunt si se opreste focul.
 
Pe grill-ul incins se pulverizeaza ulei de masline si se pun rondelele de somon. Se condimenteaza cu sare si piper. Se lasa 3-4 minute pe fiecare parte, iar spre final se adauga un sos din 1/2 zeama de portocala si 1 lingurita teriyaki. Sosul se va carameliza usor pe bucatile de peste.

Se serveste somonul cu legumele mexicane!

2 Response to "Somon cu legume mexicane"

  1. Evelyn says:

    Arata delicios!! Lasa ca e bine sa mai avem ajutor in bucatarie :D Mie imi place mult sa fac de mancare impreuna cu sotul meu, e distractiv!
    Te pup!

    Danutza says:

    Daaa, in doi e mai usor si mai distractiv. El gateste cam o data la 2 saptamani, dar e perfectionist si face retete mai bune decat ale mele :))

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.