Pizza cu mozzarella si spanac

By http://retetegg.blogspot.ro/

Prietenii de la Delaco - Fan Branza mi-au facut o surpriza saptamana trecuta si mi-au trimis cadou un kit pt pizza. M-au nimerit la fix, fiindca eu iubesc pizza de casa si ador mozzarella Delaco. De fapt, cine poate spune nu in fata unei tavi mari cu pizza delicioasa?! :))

Am vrut sa fac initial o pizza, dar pentru ca ne-a placut foarte mult, am repetat-o a doua zi. Ingredientele nu au fost sofisticate, ci am ales ceva usor precum spanacul, care merge de minune cu mozzarella. Bine, recunosc, am pus si salam, ciuperci si masline, dar greutatea actuala imi permite sa ma rasfat :))

Portii: 4
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 6 linguri sos de rosii, 200 g mozzarella Delaco, 200 g spanac, 150 g masline verzi marinate, 1 ceapa mica, 6-7 felii salam uscat, 100 g ciuperci, 1/4 lingurita oregano;
Blatul de pizza se intinde intr-o foaie subtire si aprox. rotunda. Eu ii modelez marginile dupa ce il asez in tava de pizza.

Se intinde pe blat sosul de rosii, apoi se pun celelalte ingrediente. Secretul este sa puneti cat mai multa mozzarella. ;)

Se pune pizza in cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 15-17 min.

Se serveste fierbinte, cu sos sau fara.
Pofta buna!

0 Response to "Pizza cu mozzarella si spanac"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.