Tortillas cu pui si porumb

By http://retetegg.blogspot.ro/

Daca nu ati facut pana acum tortillas este timpul sa le incercati. Indiferent ca alegeti o umplutura cu pui, porumb si legume, asa cum am facut eu, fie ca preferati ceva exotic sau racoritor cu avocado, creveti, trebuie neparat sa faceti macar o data tortillas.

Puteti cumpara lipiile, desi nici nu se compara la gust cu cele facute in casa. Mai ales ca nu se fac greu deloc si nu contin tot felul de conservanti in ele. Multa vreme am crezut ca lipiile astea pentru tortilla sunt ceva special si greu de facut, dar am incercat reteta lui Adi Hadean si mi-au iesit perfecte. 

Umplutura poate sa difere in functie de gusturi. Eu am ales o varianta mai simpla cu pui condimentat pe grill, ardei, salata, porumb si sos. Voi va puteti juca in numeroase variante pana ajungeti la combinatia ideala, pe gustul vostru. Urmatoarele pe lista mea sunt tortillas cu fructe de mare si guacamole :)

Portii: 4
Timp de preparare: 40 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • Pt lipii: 300 g faina, 100 ml apa, 3 linguri ulei, un praf de sare, 1/2 plic praf de copt;
  • Pt umplutura: 500 g piept de pui copt pe grill (condimentat cu sare roz, chilli, boia dulce, ghimbir, busuioc), 2 ardei kapia, 5-6 frunze salata verde, 300 g porumb, ketchup, sos de iaurt cu usturoi si marar, 150 g cascaval ras;
Intr-un bol punem faina cu praful de copt si sarea. Adaugam apa calduta si ulei. Omogenizam pana obtinem un aluat ferm. 

Impartim aluatul in bucati mici, aproximativ egale. Le intindem pe masa infainata pana devin subtiri.

Coacem lipiile intr-o tigaie antiaderenta sau pe grill. Le coacem 1-2 min pe fiecare parte, in functie de cat de subtiri le intindem.

Le scoatem pe o farfurie si le tinem acoperite pana le terminam pe toate de copt.

Pentru umplutura taiem pieptul de pui fasii lungi, le condimentam si le coacem pe grill, stropite cu putin ulei de masline.

Taiem ardeiul rondele, iar salata marunt. 

Preparam un sos de iaurt cu usturoi, un praf de sare si marar, un fel de tzatziki fara castravete :) 

Umplem lipiile de tortilla cu pui, ardei, salata, porumb, ketchup si sos, iar deasupra cascaval ras.

Eu am preparat 8 tortilla, cate 2 pentru fiecare portie.

In  loc de ketchup puteti pune felii de rosii. Si cateva fasii de ceapa rosie merg foarte bine in tortillas.

Pofta buna!

2 Response to "Tortillas cu pui si porumb"

  1. ça donne faim tout ça!

    Danutza says:

    Oui, ils sont un vrai delice Beth! ;)

    Bisou :x

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.