Chiftele de peste cu pesmet



Unul din modurile mele preferate de a gati pestele il reprezinta chiftelele. Imi place si pe gratar, pane sau la cuptor, dar chiftelele de peste sunt parca cele mai bune :) Le adaug si cateva legume si condimente, iar uneori mai combin pestele cu pui.

De aceasta data le-am facut din merluciu si le-am dat prin pesmet inainte de prajire. Crusta de pesmet este foarte gustoasa si crocanta. Se pot pune si la cuptor, fiind astfel chiar mai sanatoase. 

Portii: 6
Timp de preparare: 60 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 1 kg file de merluciu, 1 morcov, 1 cartof, 1 ceapa, 2 oua, 3-4 catei de usturoi, 1/2 legatura marar, 7 linguri pesmet, 2 lingurite faina, 1 varf lingurita pudra ghimbir, sare, busuioc, ulei pt prajit
Pestele se toaca marunt si se pune intr-un bol. Se adauga peste el morcovul si cartoful rase pe razatoarea mica si scurse bine.
 
Se pun apoi ceapa, usturoiul si mararul taiate marunt. Se adauga ouale, faina si condimentele si se omogenizeaza bine amestecul.
 
Se formeaza chiftelutele, se dau prin pesmet si se prajesc in ulei incins.
 
Se scot pe un servet si se lasa sa se scurga excesul de grasime.
 
Se servesc cu garnitura, dupa preferinta.

0 Response to "Chiftele de peste cu pesmet"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.