Pastrav somonat cu lamaie si legume

By http://retetegg.blogspot.ro/

In weekend ne rasfatam cu peste si legume, o masa gustoasa si sanatoasa, pentru toata familia!

Imi place foarte mult pastravul somonat. Este, in opinia mea, un somon mai ieftin si la fel de gustos :D

In general il prepar la fel cum prepar somonul, adica pe grill (tigaie) sau la cuptor. Nu imi place sa-l condimentez prea mult, pentru ca vreau sa ii simt cat mai bine gustul. Este ideal cu lamaie sau cu portocala!

Portii: 4
Timp de preparare: 25 min
Dificultate: usor
 
Am folosit:
  • 800 - 850 g file pastrav somonat, 1 lamaie, 1/2 lingurita fulgi chilli, sare, 1 lingurita ulei de masline, 1/2 lingurita oregano+busuioc, mix de legume (eu am combinat 3 tipuri de mix de legume)
Pestele se spala, se sterge usor cu un servetel si se portioneaza. Fiindca am avut un file de pastrav somonat destul de mare am obtinut 4 bucati de aprox. 200 g fiecare.

Se condimenteaza cu chilli, sare si oregano+busuioc. Dupa preferinte, puteti alege si alte condimente care va plac, dar nu combinati prea multe arome.

Intr-o tigaie antiaderenta am pus o lingurita de ulei de masline. Cand uleiul s-a incins am asezat bucatile de peste, cu partea condimentata in jos si pielea in sus.

Am lasat la foc mic 4-5 minute, apoi am intors bucatile de peste si am pus zeama de la 1/2 lamaie peste ele. Am lasat inca 5 minute si am oprit focul. Am intors din nou pestele si l-am lasat in tigaie pana au fost gata legumele (7-8 min). 

Am servit pastravul somonat cu mix de legume, rosioare galbene si felii de lamaie.

Pofta buna!

2 Response to "Pastrav somonat cu lamaie si legume"

  1. Stefy says:

    eu nu am mancat pana acum pastrav somonat. dar la cum arata e clar ca e tare gustos

    Danutza says:

    Stefy, pastravul somonat e tare bun, la fel ca somonul la gust, dar cu "hainuta" de pastrav. Eu am inceput sa cumpar de vreo 2 ani, am luat si intreg si eviscerat sau file. In cel intreg am gasit si icre rosii :)

    Iar pretul e mai mic decat cel al somonului ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.