Salata de cartofi cu ardei copt

By http://retetegg.blogspot.ro/

Imi plac salatele de cartofi, in special salata a la russe sau orientala. Vara prefer salatele fara maioneza si cu ingrediente cat mai putine.

Inspirata de o garnitura pe care am servit-o la masa la sora mea, am facut o salata de cartofi cu ardei copt. O combinatie inedita si foarte gustoasa. Este foarte usor de preparat si poate fi servita ca atare sau ca garnitura langa friptura.

Portii: 4
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 1 kg cartofi, 1 kg ardei kapia, 1 ceapa, 1 legatura patrunjel, sare, piper, ulei de masline, otet balsamic
Cartofii se fierb in coaja, se curata, se spala si se taie bucati.

Ardeiul se coace, se decojeste si se curata de seminte. Se taie julienne. La fel se taie si ceapa.

Se amesteca ingredientele intr-un bol, se adauga patrunjel tocat fin si se asezoneaza.

Se lasa 10-15 minute la frigider si se serveste.

Se poate servi si calda, ca garnitura langa friptura preferata.

Pofta buna!

4 Response to "Salata de cartofi cu ardei copt"

  1. Merișor says:

    Minunata salata ta!
    Iti fur ideea sa stii. :)
    Pupici!

    Danutza says:

    Multu' mult! Eu azi o fac din nou si ma gandesc la un sos tzatziki langa :)

    Pupici :*

    Gostei muito de ter passado por aqui. Vou ficar.
    Beijo.
    Nita

    Danutza says:

    Obrigado, Nita!

    Beijo

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.