Bruschete rapide


Ultimele zile de vara sunt pentru noi doi si ultimele zile de concediu, asa ca ne-am propus sa lenevim mai mult si sa gatim rapid si usor.

Pentru azi am ales bruschetele, in varianta rapida, la tigaie. Am vrut sa fie gata repede, sa fie gustoase si consistente. Si chiar asa au fost! :)

Tocmai ce ne-am intors de la tara cu rosii proaspete si gustoase. Anul acesta pe langa soiurile clasice, socrii mei au plantat si rosii cherry, dar si un soi nou si interesant: rosii galbene tip para.

Le-am indragit imediat ce le-am vazut in gradina, le-am fotografiat si apoi le-am gustat. Sunt minunate, dulci si zemoase, iar forma lor aceea de para micuta este adorabila. In engleza se numesc 'Yellow Pearshaped'.  


Revenind la bruschete, ele se pot face cu orice fel de rosii doriti, iar restul ingredientelor pot sa difere in functie de preferintele voastre.

Am folosit:
  • 4 felii paine de secara, 2 rosii, 8-10 rosioare galbene, 100 g telemea rasa, 4 felii de salam uscat, 2 catei de usturoi, 2-3 linguri ulei de masline, oregano, busuioc verde.
Feliile de paine se freaca pe ambele parti cu usturoi, apoi se stropesc cu ulei de masline si se pun pe tigaia incinsa.

Se lasa doar pe o singura parte pana devin usor rumene.

Pe partea unde sunt rumenite se pun rosii taiate cuburi mici si scurse de zeama, salam taiat in bucatele, branza rasa si la final oregano uscat.

Se pun din nou in tigaie si se lasa pana cand painea se rumeneste bine.

Se decoreaza cu busuioc si se condimenteaza dupa gust cu sare, piper, chilli. 

Noi le-am servit pur si simplu asa, calde si crocante. Sunt delicioase!


Pofta buna si spor!

2 Response to "Bruschete rapide"

  1. Haplea says:

    Un mic dejun rapid si delicios!!! Yumyyy

    Danutza says:

    Da, foarte rapid! Noi uneori le papam si la pranz, cand n-avem chef de facut altceva :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.